Loading color scheme

Splošni pogoji poslovanja

SPLETNA TRGOVINA NATASHASPACE

  1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABE SPLETNE STRANI IN TRGOVINE NATASHASPACE
  2. NAČIN PLAČILA
  3. DOSTAVA
  4. ROK DOBAVE
  5. CENE
  6. PRAVNI POGOJI, VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE
  7. OMEJENA PRAVICA UPORABE
  8. ZAŠČITA ZASEBNOSTI
  9. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
  10. OBVEŠČANJE IN E-NOVICE
  1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABE SPLETNE STRANI

Splošni pogoji spletne prodajalne s prehtanskimi dopolnili,  kozmetičnimi izdelka, darilnimi boni in knjigamiv lasti podjetja NATASHASPACE, Nataša Godler Trilar S.P., so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

PONUDNIK IN NJEGOV SEDEŽ

NatashaSPAce, Nataša Godler Trilar S.P.
Peričeva ulica 17

Bežigrajski dvor
1000 Ljubljana
BANČNI RAČUN Banka Koper, IBAN SI56 1010 0003 9875 434
MATIČNA ŠTEVILKA: 1448641000
IDENTIFIKACIJSKA ŠTEVILKA ZA  DDV: SI47284056

Vsebina spletne strani natasha.si, je last Nataša Godler TrilarS.P., Peričeva 17, 1000 Ljubljana. Z uporabo spletnih strani natasha.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja. Nataša Godler Trilar s.p. in uporabniki s splošnimi pogoji urejajo tudi medsebojne obveznosti pri nakupih v spletni trgovini natasha.si Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Nataša Godler Trilar s.p., si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh natasha.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

S spletno trgovino natasha.si/trgovina (v nadaljevanju »natasha.si« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje NatashaSPAce, Nataša Godler Trilar S.P. (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem natasha.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki.

Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje natasha.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA IZDELKOV NA V SPLETNI TRGOVINI NATASHASPACE

Artikli na natasha.si so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam prosim sporočite na info@natasha.si Če artikli niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno na spletni strani ali v mailu, ki ga kupec prejme ob naročilu.

  1. NAČIN PLAČILA

NAČINI PLAČILA V SPLETNI TRGOVINI NATASHA.SI

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. plačilo z nakazilom na poslovni račun upravitelja spletne trgovine natasha.si (po ponudbi/predračunu).
  2. 2. plačilo s kreditnimi karticami preko plačilnega sistema Paypal.
  3. 3. plačilo z gotovino po povzetju : kupnino plača kupec poštnemu uslužbencu ob prevzemu blaga. če ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se ne prištejejo dodatni stroški v primeru pošiljanja preko Pošte Slovenije.

Ob naročilu nad 100,00 € so stroški pakiranja in dostave brezplačni. Ob naročilu do cene izdelkov pod in vključno z 50,00 € znašajo stroški pakiranja in dostave
3,60 € (ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila). Ob naročilu nad 50,00 € do vključno s 99,00 € je cena pošiljanja 2,60 €.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

  1. DOSTAVA

Dostava se vrši preko ________________

  1. 4. ROK DOBAVE

Rok dobave je od 4- 10 delovnih dni.

  1. 5. CENE

CENE IZDELKOV V SPLETNI TRGOVINI

Cene kozmetičnih izdelkov in storitev vsebujejo 22 % DDV, cene prehranskih dopolnil in knjig pa vsebujejo 9,5 % DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.

Vse cene so v evrih (EUR) in so vezane na državo. Za kupce iz držav Evropske unije cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Za kupce iz držav, ki niso članice Evropske unije, se davek na dodano vrednost (DDV) ne obračuna, so pa ti kupci dolžni poravnati vse stroške, povezane z uvoznim carinjenjem blaga, vključno z vsemi uvoznimi dajatvami, skladno z veljavno zakonodajo države uvoza, o čemer so izrecno opozorjeni pri nakupu.Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila.Cene veljajo do objave novega cenika v spletni trgovini natasha.si.

PROMOCIJE IN POPUSTI

Občasno bralkam e-novičk ali prek drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence “promocijska koda” .Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

  1. 5. PRAVNI POGOJI

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE OZ. OD NAROČENEGA BLAGA

Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, blago preveriti za očitne napake. Če kupec ugotovi očitno napako, mora takoj o tem obvestiti ponudnika. V primeru da tega ne stori, ne mora uveljavljati nobene odškodninske zahtevke do ponudnika zaradi očitnih napak.

V primeru očitne napake, lahko kupec izbira med: nadomestitev blaga, znižanje prodajne cene ali vrnitev denarja.

Ponudnik ni odgovoren za napake, ki so vidne, da so povzročene s strani kupca.

Reklamacija se ne upošteva:

  • če ugotovimo, da je bilo blago poškodovano zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca,
  • če zraven ni priložena kopija računa
  • če so blagu odstranjene originalne etikete – kartončki
  • če so vidni znaki uporabe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@natasha.si) sporoči, da
odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: NATASHASPACE, NATAŠA GODLER TRILAR S.P., PERIČEVA 17- BEŽIGRAJSKI DVOR, 1000 Ljubljana.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 
Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email info@natasha.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen v primeru, da bi kupec pri nakupu uporabil drugi način plačila in izrecno zahteval istega tudi pri vračilu denarja. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika, razen v primeru, da bi kupec pri nakupu uporabil drugi način plačila in izrecno zahteval istega tudi pri vračilu denarja. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je
    bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali
    model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo
    jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@natasha.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

  1. 6. OMEJENA PRAVICA UPORABE

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani, slike izdelkov, ter grafične in video elemente natasha.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Kakršnakoli  uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov  brez dovoljenja Nataša Godler Trilar s.p. je prepovedana. Znamka NatashaSPAce, natasha.si in logotip sta v lasti podjetja Nataša Godler Trilar s.p.

  1. 7. ZAŠČITA ZASEBNOSTI

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

  1. 8. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Podjetje Nataša Godler Trilar  s.p. ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani natasha.si in vanje vključenih vsebin. Nataša Godler Trilar s.p. si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb. Nataša Godler Trilar s.p. si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, toda morebitnih napak na straneh natasha.si glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov idr. ne izključuje in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti. Kupec blaga, kupljenega v spletni trgovini natasha.si ima pravico do vračila ali reklamacije . Fotografije artiklov so simbolične in morda ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, materiali idr.)

  1. 9. OBVEŠČANJE IN E-NOVICE

Obveščanje in e-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk s klikom na gumb ‘ ODJAVA’.